پروسه توليد قير اصلاح شده با گيلسونايت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 855
نویسنده : سیروس زرگوش

رآکتور  در دماي بالا و مدت زمان معين هم زده مي شود. برنامه نمونه گيري سيستماتيک در آزمايش بر روي آن در طي مراحل توليد،  اعمال و اجرا مي شود .

محصول به دست آمده قير اصلاح شده مي باشد که قابل استفاده در کارگاه آسفالت مي باشد.

   در يک پژوهش انجام گرفته در آمريکا تاثير گيلسونايت بر روي آسفالت مورد بررسي قرار گرفته است. در اين پژوهش از آسفالت هاي pen 30 و pen 50 استفاده شده است. با افزايش درجه حرارت و همچنين پايين بودن نقطه نرم شدگي قير، باعث نفوذ بيشتر سوزن در قير مي شود. گيلسونايت اين  نفوذ پذيري را کاهش مي دهد زيرا نقطه نرم شدگي قير را بالا مي برد. در اين پژوهش کنسانتره گيلسونايت به ميزان 6/6% و 8% به ترتيب در قير هاي pen 30 و pen 50 استفاده گرديده که موجب پايين آمدن نفوذپذيري به pen 16 و pen 30  شده است.

  افزودن گيلسونايت به عنوان تعديل کننده به آسفالت موجب بالا رفتن کيفيت آن مي شود. براي مثال طبق آزمايش R&B (گلوله و حلقه) نقطه نرم شدگي آسفالت پس  از افزودن گيلسونايت از °c 139  به  °c149 رسيده است و اين نشان دهنده آن است که آسفالت در دماي بالاتري نرم مي شود و مي توان آن را در مناطق با دماي زياد به کار برد.

همچنين با اضافه نمودن گيلسونايت به قير ويسکوزيته بروک فيلد افزايش مي يابد.



:: برچسب‌ها: قیر , گیلسونایت , خردایش , آسفالت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: