طرح اکتشاف مقدماتي گارنت و تنگستن جنوب سنقر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 784
نویسنده : سیروس زرگوش

علي الخصوص در همبري خود با سنگ ميزبان مي باشند و به ديگر سخن ترکيب اين رگه ها به عنوان منبع تغذيه کننده گارنت در ارتباط تنگاتنگ بوده و نقش آنها را در کاني سازي گارنت و تنگستن مي توان محتمل دانست.
   4- زونهاي گارنت دار جنوب بکتر که به صورت منفرد منفک از هم بوده و به گونه يک مجموعه ديده مي شوند نسبت به ساير زونهاي ديگر از نظر دارا بودن درصد گارنت غني تر، سهل الوصل تر و با امکان استخراج و بهره برداري آسان تر مي باشد. مجموع ذخاير محاسبه شده در کل منطقه 24 ميليون تن اسکارن گارنت دار مي باشد که از اين ميان حدود 5/18 ميليون تن آن مربوط به ناحيه بکتر جنوبي و 5/5 ميليون تن آن به ناحيه شمال بکتر اختصاص دارد. مطالعاتي که در گذشته صورت پذيرفته کاني سازي تنگستن در اين ناحيه را بسيار محتمل دانسته و منشاء آنرا به دو گونه هيدروترمال رگه اي در ارتباط با پلوتونيسم و ديگري را از نوع اسکارن نسبت داده و اضافه نموده اند که ميزان تنگستن در تيپ رگه اي 500 تا 800 گرم در تن و در زون اسکارن بسيار بالاتر و ميزان 3500 گرم در تن بوده و چشم انداز اقتصادي بسيار بالايي را براي اين عنصر در منطقه تصور مي نمايند، اگر چه به رغم نظر کارشناسان مربوطه هيچگونه آثار و نشانه اي از تنگستن در مطالعات کاني شناسي و کاني سنگين آن در منطقه گزارش نگرديده است



:: برچسب‌ها: اکتشاف , گارنت , تنگستن , مونزوسينتيي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: