پرایمر قیری با پلیمر های چند گانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 476
نویسنده : سیروس زرگوش

ایزولاسیون و نبز استفاده بر روی سیستم های ایزولاسیون قدیمی به منظور بهسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب همچنین می تواند برای محافظت سطوح فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مورد استفاده قرار گیرد. ایزو ساروج (ب -5060) در چهار رنگ سیاه، قهوه ای، نقره ای، طلایی عرضه می گردد.

▼طریقه مصرف: سطح کار باید کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار باشد با توجه به محل و نوع کار میتوان از حلالهای مناسب جهت رقیق کردن پرایمر استفاده نموده و پس از آن بوسیله غلطک و یا دستگاه اسپری قابلیت مصرف دارد. زمان خشک شدن بسته به میزان مصرف و شرایط محیطی متفاوت خواهد بود ولی بطور کلی زمانی است که سطح کار قابل راه رفتن باشد. عمر مفید محصول در بسته بندی اولیه و در شرایط متعارف محیطی یک سال می باشد. محصول را قبل از مصرف به خوبی مخلوط نمائید و از کاربرد آن در دمای زیر صفر و در شرایط بارانی خودداری کنید. در هنگام کار با ایزو ساروج رعایت نکات ایمنی الزامی می باشد.



:: برچسب‌ها: پرایمر قیری با پلیمر های چند گانه , قیر , ایزولاسیون , ایزو ساروج , پرایمر قیری , حلالهای آلفاتیک , پلیمرهای اصلاح کننده ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: