پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عایق های پایه قیری
نوشته شده در
بازدید : 710
نویسنده : سیروس زرگوش

 نام های : ((Root Plus Anti ، که محصولی است که برای لایه عایق زیر باغچه های تراس ها و بام بکار می رود .))و ((Plus UV Proof ، برای ایجاد لایه محافظ در برابر اشعه UV خورشید در روی سطوح بکار می رود .)) ، وجود دارد .

TECHNICAL SPECIFICATIONS

BASE: Modified Bitumen

THINNER: Solvent

COLOR: Black

CONSISTENCY: Thick, Liquid

DENSITY: 0,98 g/cm3

SOFTENING TEMPERATURE: +120°C

APPLICATION TEMPERATURE: +5°C TO 35°C

APPLIED BY: Roller, Rake Or Sprayer

SOLID SUBSTANCE RATIO: 65%

BREAKING ELONGATION: 1000%

ELASTIC RECOVERY: 90%

SETTING TIME at 20° C, 65% relative humidity

TOUCH DRY : 20 Minutes

INITIAL SETTING : 2 Hours

FINAL SETTING : 4 Hours

TEST DRY : 48 Hours

نحوه استفاده :

این محصول قابل استفاده بر روی سطوحی است که در تماس مستقیم با آب هستند . نیازی به حلال جهت آماده سازی نصب ندارد و به صورت سرد و توسط بورس و فرچه و اسپری های غیر کمپرسی (Sprayers Uncompressed) نصب می گردد.

برای استعمال بر روی سطوح غیر فلزی از پرایمر Emilkote استفاده می شود ، ( جهت تمیز نمودن سطح و ایجاد چسبندگی بالا) و درمورد سطوح فلزی بر روی محصول Emulzer CPS اجرا می گردد . باتوجه به اینکه امولزر پلاس سریع و در طی 2 ساعت خشک می گردد ، حداقل یک روز برای خشک شدن هرلایه بایستی صبر کرد تا نتیجه مطلوب تر فراهم شود. اگر این محصول در جائی مورد استفاده قرار می گیرد که در معرض فشار بالی (اجسام ، آب و…) است بایستی بین دو لایه اجرا شده از الیاف های پلی استری (50-60گرمی ) ، نمدی ، شیشه ای و …استفاده نمود . بعد از اینکه این محصول بر روی دیوار و یا سطوح خارجی ساختمان نصب گردید که در تماس مستقیم شرایط جوی و اشعه UV خورشید است ، بهتر است برای افزایش دوام و طول عمر این محصول از محصولی به نام Alutec استفاده گردد.



:: برچسب‌ها: عایق های پایه قیری , بیتومن , Modified Bitumen , Bitumen , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: