یونو لاستیک رزین قیری سرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 566
نویسنده : سیروس زرگوش

ساختمان ،سازههاي چوبي و ... استفاده مي گردد.
يونولاستيك را مي توان بعنوان يك پر كننده انعطاف پذير براي آب بندي كردن بتن و سطوح سيماني كه مقدار كمي تخريب شده اند و همچنين براي محافظت اين سطوح از گازهاي خورنده چون co2 –so2و...استفاده نمود.
________________________________________________

مزايا:

غير سمي و محصولي بر پايه آب (بدون نياز به حلال نفتي)
چسبندگي عالي به سطوح مختلف
مقاومت عالي در برابر آب
داشتن انعطاف زياد

روي اين پوشش را مي توان با يك ملات سيماني پوشانده (چسبندگي مناسب به سيمان)


روش استفاده:
1. آماده سازي سطح :
سطح كار بايد كاملا تميز ، خشك، عاري از هرگونه كثيفي و گرد و غبار و يا قطعات كوچك و يا لق مثل سنگ ريزه ها.....باشد.در صورت وجود آن را با كاردك ،برس و يا شسته با آب برطرف نمائيد.اگر قطعه اي از سطح جدا شده و يا شل و لق است(مثل موزائيك )محل مورد نظر را به همان قطعه و يا با ملات مناسب ترميم نمائيد.
پس از شستشو و تثبيت سطح در صورت نياز از پرايمر مناسب (پايه آب) با استفاده از برس ،غلطك يا اسپري به ميزان 300g/m2 جهت اندود كردن سطوح استفاده شود.
قسمت هاي فلزي چناچه در سطح كار وجود دارند بايد عاري از گرد و غبار و چربي (مثل گريس و روغن)بوده و قبلا" آماده سازي گردد (بطور مثال استفاده از ضد زنگ)همانطور كه گفته شد قسمتهاي لق را جدا كرده و در محل خود محكم نمائيد و چناچه مقدور نبود محل مورد نظر را با ملات پر كنيد پس از خشك شدن ملت پرايمر را دوباره تكرار كنيد.

2-اجزاي يونولاستيك:
يونولاستيك محصول آماده مصرف مي باشد فقط قبل از استفاده بخوبي هم زده شود.اين محصول در يك دست يا دو و بيشتر قابل اجرا است.
نياز به رقيق سازي اين محصول نيست هنگام اجرا مطمئن شويد كه همه سطح را پوشانه است (چناجه از پرايمر براي اندود كردن سطح استفاده شده است 24 ساعت پس از خشك شدن پرايمر ،يونولاستيك را اعمال نمائيدويونولاستيك با برس ،كاردك و غلطك قابل اجراست .در صورت نياز در دست اول تقويت كننده براي پوشش يونولاستيك با برس ،كاردك ،غلطك قابل اجراست . در صورت نياز در دست اول از الياف تقويت كننده براي پوشش يونولاستيك بخصوص در نواحي تنش و يا ترك هاي بزرگتر استفاده گردد.در اين حالت لايه هاي تقويت كننده را بميزان حداقل 10 سانتيمتر
 



:: برچسب‌ها: یونو لاستیک رزین قیری سرد , رزین , رزین قیری سرد , یونولاستیک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: