قیراصلاح شده (قیر پرایمری)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 977
نویسنده : سیروس زرگوش

افزایش داده تا دیرتر روان شوند بنابراین قیر اصلاح شده دارای مزایایی نسبت به قیر معمولی می باشد . قیر اصلاح شده احسان پلیمر متشکل از کامپوند و قیر پالایشگاه وپلیمر می باشد .کلیه تست های انجام شده مطابق با استانداردهای ASTM و استاندارد ملی ایران می باشد.

موارد مصرف :

ایزوگام ، آسفالت ، ایزولاسیون فنداسیون های ساختمانی ،پرایمر لوله های نفت وگاز به عنوان محافظت کننده -ضد آب ودرز بندی مورد استفاده قرار  می گیرد.

موارد عمده استفاده از قیر اصلاح شده :

 

1- آسفالت :قیر های اصلاح شده در آسفالت باعث سفت شدن مخلوط ومانع بروز تغییر شکلهای موضعی بزرگ در زیر چرخ های وسایل نقلیه خواهد شد.اثر قیر های اصلاح شده بر روی مشخصات فنی آسفالت ،کم نمودن وابستگی و حساسیت خواص مکانیکی مخلوط ،استقامت و ویسکوزیته نسبت به درجه حرارت است بنابراین آسفالت های مخلوط با قیر های اصلاح شده در برابر شیار دار شدن مقاومت بالاتری دارند ،همچنین خستگی آسفالت را بالا برده موجب افزایش نقطه نرمی و کاهش درجه نفوذ و در نتیجه بهبود عملکرد مخلوط آسفالتی در مناطق آب و هوای سرد می شود.

2- ایزوگام : در این نوع عایق با استفاده از قیر های پلیمری باعث افزایش چسپندگی و پایداری قیر در برابر ترک خوردن در کاهش دما وبالابردن مقاومت آن در برابر عوامل جوی مانند باران های اسیدی ، سرما ، گرما ، اثرات مضر نور خورشید می شود.



:: برچسب‌ها: قیر , پارافین , گیلسونایت , صادرات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: